مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 18:002021-02-25سياسي

وزارت اقتصاد به مشمولان قانون گسترش و توسعه واحد های تولیدی توجه بیشتری کند


 وزارت اقتصاد در ارائه تسهیلات به کشاورزان و کارگران استان به خصوص در حوزه خرید واحدهای تولیدی که مشمول قانون گسترش و توسعه واحد های تولیدی هستند مساعدت بیشتری داشته باشد.

- ایسنا/ایلام نماینده ایلام در مجلس گفت: وزارت اقتصاد در ارائه تسهیلات به کشاورزان و کارگران استان به خصوص در حوزه خرید واحدهای تولیدی که مشمول قانون گسترش و توسعه واحد های تولیدی هستند مساعدت بیشتری داشته باشد.

سارا فلاحی در نشست بررسی مشکلات واحدهای تولیدی استان که با حضور مدیرکل پارلمانی وزارت اقتصاد و دارایی کشور برگزار شد، با بیان اینکه بخشی از مشکلات کشور مربوط به داخل است که با پیگیری اصولی، دقیق و منطقی می توان برای آنها چاره اندیشی کرد، اظهار کرد: احیای واحدهای تولیدی راکد بعنوان مهم ترین بخش فعال اقتصاد ایلام باید در دستور کار مدیران قرار گیرد و موانع تولید این واحدها شناسایی و برطرف شود.

وی بابیان اینکه چنانچه هر واحد تولیدی در استان به دلیل بروکراسی اداری و سایر مسایل تعطیل شود، دیگر سرمایه گذاران نیز رغبتی برای سرمایه گذاری در ایلام نخواهند داشت، خواستار همکاری و کمک وزارت اقتصاد و دارایی برای احیای واحدهای تولیدی این استان شد و تاکید کرد: شرایط اقتصادی و کرونا عرصه را بر مردم تنگ کرده و نیاز است مسئولان در حد توان و با عزم جدی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت اقتصاد به مشمولان قانون گسترش و توسعه واحد های تولیدی توجه بیشتری کند

وزارت اقتصاد به مشمولان قانون گسترش و توسعه واحد های تولیدی توجه بیشتری کند