مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 12:552021-02-25پزشكي

رویداد مجازی دیابت و رمضان توسط شرکت داروسازی«سانوفی»برگزار شد


با توجه به نزدیک شدن به ماه رمضان و اهمیت کنترل قند بیماران دیابتی در دوره روزه داری، شرکت«سانوفی»جهت ارتقای دانش متخصصین حوزه سلامت اقدام به برگزاری رویداد مجازی دیابت و رمضان کرد.

- تهران- با توجه به نزدیک شدن به ماه رمضان و اهمیت کنترل قند بیماران دیابتی در دوره روزه داری، شرکت سانوفی جهت ارتقای دانش متخصصین حوزه سلامت اقدام به برگزاری رویداد مجازی دیابت و رمضان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خبرگزاری مهر ، با توجه به نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان و اهمیت کنترل قند بیماران دیابتی در طول دوره روزه داری، شرکت سانوفی در راستای هدف خود در ارتقای دانش متخصصین حوزه سلامت اقدام به برگزاری رویداد مجازی دیابت و رمضان کرد.

شرکت سانوفی در نهمین کنگره بین المللی دیابت و رمضان که در تاریخ 2 و 3 بهمن ماه به صورت مجازی برگزار شده بود، به عنوان اسپانسر پلاتینیوم، حامی حضور بیش از 600 پزشک از سرتاسر جهان بود.

در این میان 60 پزشک متخصص از طرف کشور ایران موفق شدند با حمایت شرکت سانوفی در این رویداد بین المللی شرکت کنند.

به منظور به اشتراک گذاشتن تازه های علمی ارائه شده در این کنگره بین المللی با سایر پزشکان متخصص کشورمان، شرکت سانوفی رویداد مجازی دیابت و رمضان را در دو روز متوالی 30 بهمن ماه و 1 اسفندماه با حضور اساتید برجسته ی دانشگاه های علوم پز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد مجازی دیابت و رمضان توسط شرکت داروسازی«سانوفی»برگزار شد

رویداد مجازی دیابت و رمضان توسط شرکت داروسازی«سانوفی»برگزار شد