مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 12:452021-02-25بين الملل

بی اعتنایی صهیونیست ها به تدابیر کرونایی در جشن «پوریم»+ ویدئو


با وجود وضع محدودیت های کرونایی و تدابیر سخت گیرانه رژیم صهیونیستی، شمار زیادی از صهیونیست ها به پیشواز مراسم جشن پوریم رفتند.

-   از آنجا که از سال گذشته تاکنون، یهودیان تندرو همواره بی اعتنا به وضع قوانین قرنطینه و اعمال محدودیت ها برای پیشگیری از شیوع این ویروس، به انجام مراسم مختلف خود ادامه داده اند و حتی برای انجام این مراسم، با پلیس نیز درگیر شدند.

ناظران پیش بینی می کنند که برگزاری جشن پوریم در سال جاری، بی توجه به مقررات دولت صهیونیستی همانند سال گذشته برگزار شود که این امر به افزایش شیوع کرونا خواهد انجامید.

با این وجود مقامات صهیونیست قوانین سخت گیرانه ای را برای جلوگیری از برگزاری از این مراسم وضع کرده اند و دولت رژیم صهیونیستی اخیرا تصویب کرده است که از پنج شنبه تا یک شنبه آینده، هرگونه تردد شبانه، از ساعت 20:30 تا پنج صبح در خیابان ها یا ورود و خروج به منازل مختلف ممنوع است.

دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی و وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی اعلام کرد که هرگونه تجمع در روز و شب در این بازه زمانی ممنوع است و تنها جمع شدن حداکثر ده نفر در مکان سرپوش یده و حداکثر 20 نفر در مکان های سر باز مجاز است.

تحلیلگران و ناظران بر این باورند که امسال نیز مانند سال گذشته، شمار زیادی از صهیونیست ها به این مصوبات دولت  پایبند نخواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی اعتنایی صهیونیست ها به تدابیر کرونایی در جشن «پوریم»+ ویدئو

بی اعتنایی صهیونیست ها به تدابیر کرونایی در جشن «پوریم»+ ویدئو