مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 12:452021-02-25سياسي

هموطنان برای امدادرسانی به سی سخت سفر نکنند/راه اندازی کمپ کانکسی


استاندار کهگیلویه و بویراحمد از هموطنان خواست که به خاطر جلوگیری از شیوع کرونا هیچ هموطنی به عنوان امداد رسان به شهر سی سخت سفر نکند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد از هموطنان خواست که به خاطر جلوگیری از شیوع کرونا هیچ هموطنی به عنوان امداد رسان به شهر سی سخت سفر نکند.

حسین کلانتری در نشست ستاد مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد که در محل شبکه بهداشت شهرستان دنا برگزار شد، افزود: این مردم در مدت چند ثانیه ثمره یک عمر تلاش خود را از دست دادند.

وی با تاکید بر اینکه ما موظف به ارائه خدمت به مردم هستیم، تصریح کرد: بنده و فرمانده سپاه، مدیرکل اطلاعات و سایر مدیران دستگاه های خدمت رسان نخستین کسانی بودیم که در محل وقوع زلزله حاضر شدیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه ما قدر شناس مردم هستیم و تا بهبود شرایط در کنار این مردم حضور داریم، اظهار کرد: همه مسئولان دنا کمک کردند مسئول کم کار نداشتیم.

کلانتری با اشاره به اینکه مردم در خانه های خود مشغول زندگی عادی بودند و این زلزله ظرف 5 ثانیه طول کشید، تاکید کرد: در شرایط بحرانی باید رفتاری متناسب با این شرایط داشته باشیم.

وی ضمن تقدیر از زحمات تمامی مردم و سعه صدر آن ها در برخورد با این حادثه، ادامه داد: از خدمات و زحمات همه مسئولان استانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هموطنان برای امدادرسانی به سی سخت سفر نکنند/راه اندازی کمپ کانکسی

هموطنان برای امدادرسانی به سی سخت سفر نکنند/راه اندازی کمپ کانکسی