مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 11:302021-02-25سياسي

هر مداحی رسانه ای قوی برای ابلاغ دین خداست


امام جمعه همدان خواستار ایجاد ارتباط بیشتر بین پیشکسوتان و پیرغلامان با جوانان شد و گفت: هر مداحی یک رسانه قوی برای ابلاغ دین خداست، بنابراین باید مراقب این رسانه باشیم و از آن حفاظت کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در همایش دیدار مداحان استان با نماینده مقام معظم رهبری در استان همدان با اشاره به برخی بدانند.

شعبانی با بیان اینکه امیرالمومنین(ع) تسلیم محض خدا بود، گفت: ذره ای غیر از خدا در وجود علی(ع) وجود نداشت و در طول زندگی خود نیز حضرت با خدا زندگی کردند و در آخر در مسجد آسمانی شدند.

وی با اشاره به اینکه امیرالمومنین(ع) به دلیل انحراف مردم گریه می کرد، مطرح کرد: حضرت حجت(عج) نیز در برابر گمراهی مردم اینگونه هستند چراکه منش این خاندان این گونه است، بنابراین افرادی که خود را منسوب به این خاندان می دانند همچون مداحان، روحانیت و جامعه مذهبی باید همانند اهل بیت(ع) دغدغه هدایت جامعه را داشته باشند.

شعبانی با بیان اینکه مداح اهل بیت(ع) باید دغدغه هدایت و مسائل معنوی مستمعین را داشته باشد، امیرالمومنین(ع) را محور وحدت در جامعه اسلامی دانست و اظهار داشت: نه فقط در جامعه شیعه که در بین برادران اهل سنت نیز و اسناد آنها عظمت های امام علی(ع) تاکید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر مداحی رسانه ای قوی برای ابلاغ دین خداست

هر مداحی رسانه ای قوی برای ابلاغ دین خداست