مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 11:152021-02-25سياسي

برگزاری انتخابات در 920 روستای همدان


مدیرکل سیاسی و انتخابات استان همدان از برگزاری انتخابات در 920 روستای همدان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، ابوالقاسم الماسی ظهر امروز در اولین جلسه اعضای هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان همدان با بیان اینکه در جمع ارکان مهم انتخابات هستیم که مدیریت یک رویداد مهم را در استان رقم خواهند زد اظهار کرد: طبیعتا بار سنگین نظارت بر انتخابات بر دوش جمع حاضر است که امیدواریم با همدلی خروجی خوبی را داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه انتخابات یک پدیده سیاسی و اجتماعی در تمام شئون زندگی اثرگذار است گفت: یکی از ویژگی های اساسی انقلاب ما پشتیبانی مردم و حضور آنها در صحنه است که نمود عینی آن انتخابات است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استان همدان با بیان اینکه افتخار جمهوری اسلامی ایران برگزاری نزدیک به 40 انتخابات در قریب به 42 سال بوده که بر اساس مردم سالاری دینی و اصل قانون اساسی برگزار شده است افزود: خوشبختانه هرگاه مردم مشارکت بالایی در انتخابات داشتند، دیگران به ویژه معاندین و دشمنان نگاهشان به انقلاب و نظام متفاوت بوده است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از وظایف اصلی ما این است که فضا را برای مشارکت بالای مردم در انتخابات فراهم کنیم و امیدواریم با تعامل، همدلی و انسجام آحاد جامعه، انتخاباتی باشکوه برگزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری انتخابات در 920 روستای همدان

برگزاری انتخابات در 920 روستای همدان