مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 06:352021-02-25دانش

جهادگران دانشگاه آزاد مشهد در روستای کنویست اردوی جهادی پزشکی برگزار می کنند


سیدمحمود بهشتی، مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد مشهد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، از حضور دانشجویان جهادگر این دانشگاه در روستای کنویست خبر داد و اظهار کرد: - مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد مشهد از حضور دانشجویان جهادگر این دانشگاه در روستای کنویست در روز های پنجشنبه و جمعه خبر داد.

سیدمحمود بهشتی، مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد مشهد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، از حضور دانشجویان جهادگر این دانشگاه در روستای کنویست خبر داد و اظهار کرد: این اردوی پزشکی امروز و فردا با حضور بیش از 20 نفر از جهادگران از دانشجویان رشته های پزشکی، پیراپزشکی، مامایی و پرستاری برگزار می شود.

بهشتی با بیان اینکه در اردوی فردا سه نفر پزشک عمومی نیز حضور دارند، افزود: شناسایی خانواده های نیازمند را با همکاری مساجد و پایگاه های بسیج محلات انجام می دهیم.

مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد مشهد با بیان اینکه در این اردو علاوه بر معاینه و ارائه داروی رایگان، آموزش های بهداشتی نیز به مردم می دهیم، گفت: آموزش های ما در موضوعات بهداشتی و شیوه های جلوگیری از شیوع کرونا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهادگران دانشگاه آزاد مشهد در روستای کنویست اردوی جهادی پزشکی برگزار می کنند

جهادگران دانشگاه آزاد مشهد در روستای کنویست اردوی جهادی پزشکی برگزار می کنند