مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 06:352021-02-25دانش

بحران جدی کم آبی در سیستان و بلوچستان / سد کمالخان؛ رویای 50 ساله افغانستان!


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حنانه جانمحمدی؛ * در روز های جولان کرونا در سطح کشور نیاز به آب برای رعایت بهداشت فردی، بیش از پیش احساس می شود؛ - بحران جدی کم آبی در سیستان و بلوچستان / سد کمالخان؛ رویای 50 ساله افغانستان! قطعی ناگهانی آب در زاهدان و وابستگی بیش از حد این شهر به منطقه چاه نیمه برای تامین آب که منشا آن هم از افغانستان است؛ بیانگر جدی بودن بحران کم آبی در سیستان و بلوچستان است.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حنانه جانمحمدی؛ * در روز های جولان کرونا در سطح کشور نیاز به آب برای رعایت بهداشت فردی، بیش از پیش احساس می شود؛ اما متأسفانه مردم مرزدار استان استراتژیک سیستان و بلوچستان در هفته جاری برای تهیه آب شرب و مصرفی خود صف های بلند و طویلی را طی کردند و این روند هنوز هم ادامه دارد.

بروز این اتفاق در مرکز این استان یعنی شهرستان زاهدان، ما را بر آن داشت که در گزارشی به بررسی دوباره وضعیت آب آشامیدنی در سیستان و بلوچستان بپردازیم.

از پنجشنبه هفته گذشته، ماجرای قطعی ناگهانی آب در زاهدان آغاز شد و کم و بیش ادامه دارد.

کار به جایی رسید که مردم برای تهیه آب مصرفی مورد نیاز خود در مقابل جایگاه های توزیع آب شرب و حتی برخی برای خرید بسته های آب معدنی در مقابل مراکز خرید به صف ایستادند؛ البته ناگفته نماند که آب لوله کشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران جدی کم آبی در سیستان و بلوچستان / سد کمالخان؛ رویای 50 ساله افغانستان!

بحران جدی کم آبی در سیستان و بلوچستان / سد کمالخان؛ رویای 50 ساله افغانستان!