مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 23:202021-02-24بين الملل

دولت بایدن شاید برای آزادی محمد بن نایف تلاش کند


روزنامه فایننشال تایمز در گزارشی به اظهارات مقامات دولت بایدن درباره عربستان سعودی اشاره کرد و نوشت که احتمالا واشنگتن برای آزادی، ولی عهد سابق سعودی تلاش کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، رسانه ای انگلیسی با اشاره به اظهارات اخیر یکی از مقامات کاخ سفید آمریکا درباره، ولی عهد عربستان سعودی نوشت که دولت بایدن احتمالا برای آزادی شاهزاده محمد بن نایف، ولی عهد برکنار شده اقداماتی را اتخاذ کند.

روزنامه فایننشال تایمز روز چهارشنبه نوشت که دولت جو بایدن هفته گذشته بی اعتنایی حساب شده ای به رهبری واقعی عربستان سعودی که محمد بن سلمان، ولی عهد سعودی است، داشته است.

کاخ سفید اخیراً در پاسخ به پرسش خبرنگاری درباره عدم تماس تلفنی بایدن با بن سلمان گفته بود که، ولی عهد سعودی هم تراز او نیست و اگر هم تماسی برقرار شود، با شاه سعودی خواهد بود.

این روزنامه نوشت که دیگر دوران تماس های تجاری و سری بین جارد کوشنر، داماد و مشاور ترامپ، رییس جمهور سابق آمریکا و محمد بن سلمان که از طریق برنامه واتساپ صورت می گرفت، به سر آمده است و دولت بایدن هم در کارزار تبلیغاتی خود بار ها گفته بود که با عربستان سعودی بر اساس اینکه به دلیل نقض های مکرر حقوق بشر کشوری منزوی است، تعامل خواهد داشت و قصد دارد روابط 75 ساله ایالات متحده آمریکا با عربستان سعود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت بایدن شاید برای آزادی محمد بن نایف تلاش کند

دولت بایدن شاید برای آزادی محمد بن نایف تلاش کند