مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 21:352021-02-24بين الملل

سازمان ملل جرات محکوم کردن محاصره یمن را ندارد


«محمد عبدالسلام» در گفتگو با شبکه خبری المسیره ضمن تاکید بر ادامه مقاومت در مقابل متجاوزان به یمن، افزود که سازمان ملل حتی جرات ندارد محاصره یمن را محکوم کند.

- محمد عبدالسلام در گفتگو با شبکه خبری المسیره ضمن تاکید بر ادامه مقاومت در مقابل متجاوزان به یمن، افزود که سازمان ملل حتی جرات ندارد محاصره یمن را محکوم کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سخنگوی جنبش انصارالله یمن روز چهارشنبه نبرد مارب را واکنش به تشدید تجاوز علیه یمن دانست و افزود که دشمن از مارب برای تجاوز به صنعا، الجوف و البیضا استفاده کرد و آن را محلی برای عملیات نظامی قرار داد که مقابله با این تجاوز به عنوان یک موضوع اصلی تداوم خواهد داشت.

محمد عبدالسلام در گفتگو با شبکه المسیره گفت: تجاوز به یمن از طریق ائتلاف خارجی انجام گرفت و محدود به بمباران و محاصره نشد بلکه مناطقی همچون استان مارب به عنوان سکویی برای عملیات نظامی اشغال گردید.

وی افزود: آنچه در مارب روی می دهد، در لحظه اتفاق نیفتاده بلکه از زمان آغاز تجاوز به یمن جبهه ای شعله ور بوده است.

عبدالسلام تاکید کرد: ما در موضع واکنش به افزایش تجاوز هستیم اما صحبت ها در عرصه بین المللی که نبرد مارب را به عنوان تجاوز القا می کند به معنای این است که از ما خواسته شود از خودمان دفاع نکنیم و مراکز بکارگیری تکفیری ها آزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ملل جرات محکوم کردن محاصره یمن را ندارد

سازمان ملل جرات محکوم کردن محاصره یمن را ندارد