مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 21:352021-02-24سياسي

مشارکت مردمی مانعی برای از هم پاشیدگی پیوند اجتماعی است


مدیر اشتغال و تجاری سازی جهاددانشگاهی کردستان گفت: مشارکت مردمی در تعاون به منزلە یک نهاد اجتماعی می تواند مانع از هم پاشیدگی پیوندهای اجتماعی میان انسان ها شود.

- ایسنا/کردستان مدیر اشتغال و تجاری سازی جهاددانشگاهی کردستان گفت: مشارکت مردمی در تعاون به منزلە یک نهاد اجتماعی می تواند مانع از هم پاشیدگی پیوندهای اجتماعی میان انسان ها شود.

رضا باقری نژاد در وبینار کرسی تعاون و کارآفرینی که با همت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاددانشگاهی کردستان برگزار شد اظهار کرد: منابع اصلاح منابع انسانی با سرمایە انسانی همان ارزش افزودەای است کە نیروی انسانی بە آن سازمان اضافە می کند و این تفاوت بین منابع انسانی با سرمایە انسانی است.

وی عنوان کرد: اگر بخواهیم تاریخچە تعاون و همکاری را بازگو کنیم شاید بتوان گفت کە چندین سال است که در کشور، تعاون و شرکت تعاونی شکل گرفتە اما در فرهنگ چندین سالە ایرانیان، ما شاهد مشارکت و تشکیل تعاونی ها نە بە شکل کنونی اما گاها بلند مدت و در زمینە کشاورزی و حفاری و مراسمات بودیم کە ناشی از یک فرهنگ تعاونی در بین ایرانیان بود.

باقری نژاد ادامه داد: مشارکت و همکاری چە بە لحاظ منابع مالی و چه به لحاظ نیروی انسانی سال های سال است که در فرهنگ ایرانیان وجود داشته است؛ اما متاسفانە هرسالە شاهد کاهش ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت مردمی مانعی برای از هم پاشیدگی پیوند اجتماعی است

مشارکت مردمی مانعی برای از هم پاشیدگی پیوند اجتماعی است