مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 20:352021-02-24سياسي

رفع چالش های فرهنگی با اجرای سند بنیادین آموزش و پرورش


نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: چالش های فرهنگی با تعلیم و تربیتی که در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش آمده است، برطرف خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی شامگاه چهارشنبه در محفل انس با قرآن که به مناسبت هفته بزرگداشت تربیت اسلامی تعلیم و تربیت را پایه و اصول معارف اسلامی دانست و اظهار کرد: انسان همان گونه که در امور جسمانی نیازمند تغذیه است در امور معنوی نیازمند تربیت است  وی با یادآوری این مطلب که همانطور که جسم با سلسله فعالیت هایی تقویت می شود بعد روحی نیز با اجرای برخی تدابیر فطری و انسانی تقویت می شود، ادامه داد: وظایف آموزش و پرورش چه از حیث کیفی و چه از لحاظ کمی، وظایف سنگینی است و همه دستگاه ها باید به کمک دستگاه تعلیم و تربیت بیایند.

شاهرخی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران، انقلابی دینی و فرهنگی بوده، هست و خواهد بود، خاطرنشان کرد: تربیت اسلامی جز آرمان های جدایی ناپذیر انقلاب اسلامی ایران است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان صداقت، عدالت اجتماعی و نیک رفتاری را از دیگر آرمان های انقلاب دانست و با تاکید بر لزوم جبران کاستی های فرهنگی در گام دوم انقلاب، ادامه داد: چالش های فرهنگی با تعلیم و تربیتی که در اشاره کرد و گفت: تعلیم و تربیت اسلامی باعث اجرای طرح بز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع چالش های فرهنگی با اجرای سند بنیادین آموزش و پرورش

رفع چالش های فرهنگی با اجرای سند بنیادین آموزش و پرورش