مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 18:452021-02-24اقتصادي

بهره برداری از طرح قائم ذوب آهن اصفهان آغاز شد


در آیینی با حضور مدیرعامل و جمعی از مسؤولان ذوب آهن اصفهان، بهره برداری مجدد از کارگاه تولید آهن اسفنجی(طرح قائم) این شرکت آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت ذوب آهن، منصور یزدی زاده در آیین بهره برداری مجدد از کارگاه تولید آهن اسفنجی اظهار کرد: کارگاه  آهن اسفنجی(طرح قائم) ذوب آهن اصفهان پس از یک و نیم سال توقف با تعمیرات لازم و توسعه آن به بهره برداری رسید.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان به نیاز این شرکت به آهن اسفنجی و نقش کارگاه آهن اسفنجی (طرح قائم) در تأمین آن اشاره کرد و گفت: این کارگاه از سال 75 نقش مهمی در تأمین آهن اسفنجی موردنیاز ذوب آهن اصفهان داشته و ما همواره در صدد توسعه و تکمیل ظرفیت تولید آن هستیم.

وی افزود: ظرفیت اسمی این کارگاه، تولید 600 هزار تن در سال است که با بهره برداری مجدد توسط شرکت مشاوران توسن اسپادانا، انتظار داریم بهره بردار جدید با توسعه ظرفیت تولید و بهبود فعالیت های این کارگاه، اهداف موردنظر ذوب آهن اصفهان را محقق سازد.

عماد رجایی، مدیرعامل شرکت مشاوران توسن اسپادانا نیز در این آیین گفت: این شرکت از طریق مناقصه، به عنوان بهره بردار کارگاه آهن اسفنجی ذوب آهن انتخاب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از طرح قائم ذوب آهن اصفهان آغاز شد

بهره برداری از طرح قائم ذوب آهن اصفهان آغاز شد