مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 17:502021-02-24اقتصادي

واکنش وزارت نفت به تمسخر وزیر و کارکنان صنعت نفت توسط صداوسیما


وزارت نفت در واکنش به یک برنامه صداوسیما خاطر نشان کرده است: توصیه ما به مجری که اینچنین علیه کارکنان نفت جوسازی می کند این است که از استودیوی راحت خود خارج شده و نیمروزی را مهمان کارکنان نفتی در مناطق عملیاتی نفتی باشند و آنگاه اگر توانستند شرایط کاری .

- وزارت نفت در واکنش به یک برنامه صداوسیما خاطر نشان کرده است: توصیه ما به مجری که اینچنین علیه کارکنان نفت جوسازی می کند این است که از استودیوی راحت خود خارج شده و نیمروزی را مهمان کارکنان نفتی در مناطق عملیاتی نفتی باشند و آنگاه اگر توانستند شرایط کاری آنها را برای یک ساعت تاب آورند، در مقام مدعی سخن بگویند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از وزارت نفت، معاون وزیر نفت، اعداد و ارقام منتشرشده به عنوان میانگین حقوق کارکنان رسمی صنعت نفت در فضای مجازی را تکذیب کرد و در واکنش به لحن اهانت آمیز گوینده رسانه ملی، گفت: باید از رسانه ملی تشکر کرد که تا این اندازه تلاش های کارکنان صنعت نفت را در اوج تحریم ها و شیوع کرونا قدر نهاده است.

فرزین مینو در واکنش به انتشار اعدادی نجومی به عنوان میانگین حقوق و دستمزد کارکنان صنعت نفت در فضای مجازی و صحبت های صبح امروز (چهارشنبه، ششم اسفندماه) گوینده یکی از شبکه های رادیویی که با سخره گرفتن حقوق کارکنان وزارت نفت و اهانت مستقیم به وزیر نفت هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش وزارت نفت به تمسخر وزیر و کارکنان صنعت نفت توسط صداوسیما

واکنش وزارت نفت به تمسخر وزیر و کارکنان صنعت نفت توسط صداوسیما