مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 17:352021-02-24اجتماعي

طرح پیوند سواد و زندگی در اردبیل در حال اجراست


معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: طرح پیوند سواد و زندگی در دو مرکز یادگیری محلی اردبیل در حال اجراست.

- ایسنا/اردبیل معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: طرح پیوند سواد و زندگی در دو مرکز یادگیری محلی اردبیل در حال اجراست.

گنجی وز چهارشنبه 6 اسفندماه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اردبیل با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت اجرای طرح پیوند سواد و زندگی در اردبیل اظهار کرد: در قالب سند تحول بنیادین و به عنوان بسته تحولی در بخش سوادآموزی، اجرای طرح پیوند سواد و زندگی از ابتدای امسال مورد توجه قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: در کنار تقویت رویکرد سوادآموزی جامع محور، در قالب این طرح تلاش بر این است تا افراد کم سواد و بیسواد در کنار ارتقا مهارت علمی خود بتوانند توانمند در حوزه مهارت های زندگی، حرفه ای و شغلی شوند.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در قالب این طرح تلاش می شود تا سوادآموزان با آموزش و مهارت آموزی که در رشته های مختلف می بینند در قالب تعاونی های کوچک نسبت به تولید و فروش محصولات خود به عنوان مشاغل خرد و زودبازده اقدام کرده و کسب درآمد کنند.

گنجی افزود: در کشور این طرح در 120 مرکز یادگیری محلی در حال انجام است که سهم استان اردبیل دو مرکز است که مرکز یادگیری محلی شهید صفری ناحیه دو ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح پیوند سواد و زندگی در اردبیل در حال اجراست

طرح پیوند سواد و زندگی در اردبیل در حال اجراست