مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 17:002021-02-24اقتصادي

حکم تخلیه ساختمان شهرداری ناحیه یک خرمشهر صادر شده است


ساختمان شهرداری منطقه یک خرمشهر اکنون در تملک سازمان تأمین اجتماعی است و این سازمان نیز حکم تخلیه را صادر کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، منصور علوانی عصر امروز چهارشنبه در جلسه شورای شهر خرمشهر، اظهار کرد: 39 قطعه از املاک شهرداری خرمشهر به خاطر بدهی یا توقیف شده و یا به نام تأمین اجتماعی شده است و یکی از این موارد ساختمان شهرداری منطقه یک است که به تملک تأمین اجتماعی در آمده است.

وی ارزش کنونی این ملک را 40 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: این ساختمان در زمان اخطاریه بیشتر از هفت میلیارد تومان ارزش نداشت اما در آن زمان شهرداری نسبت به ابلاغیه ها اعتراض نکرد و طبق قانون این ساختمان اکنون در تملک این نهاد است و با پیشنهاد برای گرفتن این ساختمان با ارزش کنونی موافقت نمی شود.

شهردار خرمشهر میزان بدهی شهرداری به تأمین اجتماعی را 150 میلیارد تومان عنوان کرد و توضیح داد: حدود 70 میلیارد تومان بدهی اصلی و بقیه مبلغ مربوط به جریمه ها منظور شده است که به عبارتی 60 درصد کل مبلغ را جریمه ها تشکیل می دهد.

درآمد و هزینه ها علوانی در ادامه به موضوع وضعیت مالی شهرداری خرمشهر پرداخت و اظهار کرد: از مهرماه تا بهمن ماه امسال جمع درآمد شهرداری خرمشهر 449 میلیارد ریال بود که این مبلغ نسبت به درآمد سال گذشته افزایش داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکم تخلیه ساختمان شهرداری ناحیه یک خرمشهر صادر شده است

حکم تخلیه ساختمان شهرداری ناحیه یک خرمشهر صادر شده است