مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 16:552021-02-24اقتصادي

بازگشت 17 هزار میلیارد اعتبار اسناد املاکی به جمعیت هلال احمر


رییس جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به دریافت سند تک برگ برای برخی از اموال هلال احمر در سطح کشور گفت: برای نخستین بار در کشور سند تک برگ برای برخی اموال گرفته شده و 17 هزار میلیارد ریال اعتبار اسناد املاکی به جمعیت هلال احمر بازگشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، نشست سراسری مسؤولین حقوقی جمعیت هلال احمر به مناسبت روز وکیل مدافع امروز به صورت آنلاین برگزار شد.

رییس جمعیت هلال احمر کشور در این مراسم با بیان اینکه جمعیت هلال احمر در تمامی بحران ها به طور شبانه روزی در حال امدادرسانی به مردم است، اظهار کرد: یکی از مهم ترین مؤلفه های هلال احمر حمایت و خدمت رسانی به مردم در تمامی عرصه ها و در همه بحران ها بوده و در این راه از هیچ کمک و تلاشی دریغ نمی کند.

کریم همتی با اشاره به دریافت سند تک برگ برای برخی از اموال هلال احمر در سطح کشور گفت: برای نخستین بار در کشور سند تک برگ برای برخی اموال گرفته شده و 17 هزار میلیارد ریال اعتبار اسناد املاکی به جمعیت هلال احمر بازگشته است.

وی با تأکید بر لزوم توجه به فرهنگ وقف در جامعه افزود: باید مسؤولین هلال احمر در سطح کشور با ایجاد اعتمادسازی مردم را با آرامش خاطر دعوت کرده تا موقوفات خود را به جمعیت هلال احمر اهدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت 17 هزار میلیارد اعتبار اسناد املاکی به جمعیت هلال احمر

بازگشت 17 هزار میلیارد اعتبار اسناد املاکی به جمعیت هلال احمر