مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 16:102021-02-24اجتماعي

میز نماد در بیرجند افتتاح شد


با حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش، در راستای هم افزایی دستگاه های اجرایی و اماکن ارائه خدمات مطلوب به صورت آنلاین و یا تلفنی به دانش آموزان در طرح نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان، - میز نماد در بیرجند افتتاح شد.

محمدعلی واقعی، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، عصر امروز 6 اسفند در این آیین اظهار کرد: این مکان در ساختمان مرکز مشاوره در خیابان شهید بهشتی بیرجند با زیر بنای یکصد متر مربع و اعتبار 350 میلیون تومان احداث و تجهیز شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه طرح نماد طرحی فرا قوه ای است که دانش آموزان و اولیای آنان در این طرح دخیل هستند، تصریح کرد: قریب 160 هزار دانش آموز استان از مزایا و خدمات مشاوره ای این طرح برخوردار می شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، ارائه خدمات مشاوره ای، مددکاری و اورژانس اجتماعی را از دیگر اهداف طرح مراقبت های اجتماعی دانش آموزان برشمرد و اظهار کرد: ارائه آموزش ها و ارتقای مهارتی دانش آموزان، اولیا و معلمان از دیگر اهداف تأسیس میز خدمت نماد به شمار می رود.

دبیر آموزش و پرورش خراسان جنوبی یادآور شد: زنده نگه داشتن راه و یاد شهدا و حرکت در مسیر آرمان های والای آنان زمینه ساز کاهش آسیب های اجتماعی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میز نماد در بیرجند افتتاح شد

میز نماد در بیرجند افتتاح شد