مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 15:352021-02-24اجتماعي

درگیری، خدمه آرامستان ملایر را روانه بیمارستان کرد


درگیری، خدمه آرامستان بهشت هاجر را روانه بیمارستان کرد.

- حسین بابایی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ملایر با بیان اینکه با توجه به شرایط کرونا و جلوگیری از تجمع به منظور حفظ سلامتی مردم و همشهریان محدودیت ها و ممنوعیت هایی در بهشت هاجر اعمال شده  اظهار کرد: این محدودیت ها برای حفظ سلامت مردم است.

 وی با بیان اینکه طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا انسداد ورودی آرامستان بهشت هاجر در یک سال گذشته طی چند مرحله انجام شده است افزود: در این راستا از مردم درخواست شده زیارت اهل قبور را از راه دور انجام دهند.

شهردار ملایر با اشاره به اینکه با این وجود متاسفانه بسیاری از خانواده ها اصرار دارند در آرامستان و سر قبور عزیزانشان حضور داشته باشند افزود: امروز شاهد درگیری در مراسم ختم یکی از اموات با نگهبان بودیم که همین موضوع باعث شد یکی از خدمه راهی بیمارستان شود.

وی با بیان اینکه درگیری باعث خونریزی و شکستن جمجمه این فرد شد و هم اکنون در بیمارستان تحت مراقبت پزشکان است گفت: بحمدالله حال عمومی این فرد خوب است.

بابایی با بیان اینکه امیدوایم مردم سعه صدر بیشتری داشته باشند تا شاهد بروز این مشکلات نباشیم گفت: با توجه به اینکه تشییع کنندگان و افراد همراه اموات، شرایط روحی مناسبی ندارند مسئولان آرامستان سعی بر همراهی خانواده های داغدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگیری، خدمه آرامستان ملایر را روانه بیمارستان کرد

درگیری، خدمه آرامستان ملایر را روانه بیمارستان کرد