مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 14:552021-02-24سياسي

بررسی مشکلات ادارات کار سراسر کشور با حضور وزیر


وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در نشست صمیمانه با 420 نفر از روسای ادارات و نمایندگی های تعاون،کار و رفاه اجتماعی در شهرستان های سراسر کشور که به صورت مجازی برگزار شد ، حدود 5 ساعت، دیدگاهها و نقه نظرات نمایندگان هر شهر درباره موضوعات مرتبط با استان و شهرستان را شنید و بر جمع بندی و پیگیری مطالبات آنها تا حصول نتیجه تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در بخش اول این گزارش مشروح سخنان محمد شریعتمداری، وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی منتشر شد، در این بخش نیز به مهمترین مطالب و مسائلی که نماینده تعاون،کار و رفاه اجتماعی هر شهرستان مطرح کرد اشاره شده است:رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان هامون در این نشست با اشاره به محدودیت های اعتباری استان گفت: این محدودیت ها باعث شده که در تامین تجهیزات مورد نیاز به ویژه برای همکاران تازه استخدام دچار مشکل شویم.

نصرین کیخایی، افزود: این وضعیت که شامل بسیاری از ادارات و نمایندگی های تازه تاسیس می شود، در کنار مشکلات ساختمان های استیجاری، از تنگناهای اعتباری استان به شمار می رود.

لزوم تسهیلات با نرخ سود پایین تر در مناطق محروم برای کاهش بیکاریرییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان خلخال در استان اردبیل خاطر نشان کرد: با توجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مشکلات ادارات کار سراسر کشور با حضور وزیر

بررسی مشکلات ادارات کار سراسر کشور با حضور وزیر