مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 12:502021-02-24دانش

زن ها بیشتر از مردان در معرض همکار آزاری هستند


عضو هیات علمی دانشگاه کردستان با اشاره به اینکه یکی از بیماری های رایج در تعاونی ها همکار آزاری است گفت: همکار آزاری در تعاونی ها برای جنسیت ها رابطە معناداری نشان دادە است و خانم ها بیشتر از مردان در معرض همکار آزاری هستند.

- ایسنا/کردستان عضو هیات علمی دانشگاه کردستان با اشاره به اینکه یکی از بیماری های رایج در تعاونی ها همکار آزاری است گفت: همکار آزاری در تعاونی ها برای جنسیت ها رابطە معناداری نشان دادە است و خانم ها بیشتر از مردان در معرض همکار آزاری هستند.

رضا شافعی امروز (6اسفند) در وبینار کرسی تعاون و کارآفرینی که با همت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاد دانشگاهی کردستان برگزار شد؛ اظهار کرد: همه گروه های تشکیل شده در تعاونی ها از چند نفر تشکیل شده است که بر روی یک فرآیند کار و قصد دارند که به یک هدف مشخص برسند.

وی عنوان کرد: زمانی گروه ها موفق هستند که کنش متقابل داشته باشند یعنی بتوانند برهم تاثیر و عملکرد هم را به نوعی سروسامان دهند.

شافعی در خصوص موانع و مشکلاتی که تعاونی ها را با شکست و نابودی مواجه می سازد؛ افزود: مطالعات بسیاری انجام شده که متاسفانه بیماری هایی که در تعاونی ها وجود دارد، بیماری های بسیار معمولی هستند که سبب نابودی تعاون می شود که از جمله این بیماری ها می توان به گروه اندیشی، محدود شدن ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زن ها بیشتر از مردان در معرض همکار آزاری هستند

زن ها بیشتر از مردان در معرض همکار آزاری هستند