مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 12:102021-02-24دانش

همکاشت با حمایت دانشجویان و هنرمندان آغاز برگزار شد


پویش ملی همکاشت با هدف فرهنگ سازی حوزه تغییرات اقلیمی و با حمایت گروه های دانشجویی فعال در حوزه محیط زیست و هنرمندان آغاز به کار کرد.

- پویش ملی همکاشت با هدف فرهنگ سازی حوزه تغییرات اقلیمی و با حمایت گروه های دانشجویی فعال در حوزه محیط زیست و هنرمندان آغاز به کار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا؛ پویش ملی همکاشت با مشارکت انجمن مردم نهاد هنر و زیست بوم دایره آبی، معاونت فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و شورای راهبردی مدیریت سبز وزارت علوم با هدف فرهنگ سازی و آموزش های ترویجی در حوزه تغییرات اقلیمی و نهال کاری، با حمایت گروه ها و تشکل های دانشجویی فعال در حوزه محیط زیست و هنرمندان دغدغه مند این عرصه آغاز به کار کرد.

پویش همکاشت بر دو حوزه تولید محتوا و کاشت نهال متمرکز است.

تولید محتوای فرهنگی، آموزشی و ترویجی و نشر گسترده برای حامیان کمپین که توسط انجمن دایره آبی انجام می شود و همچنین کاشت 100 هزار نهال طی سال های 1399 و 1400 در دانشگاه های سراسری کشور که توسط وزارت علوم و دانشگاه های سراسر کشور انجام خواهد شد.

شایان ذکر است که تعداد قابل توجهی از تشکل های دانشجویی حوزه محیط زیست دانشگاه های کشور نیز در زمان آغاز به کار کمپین به عنوان تشکل های همراه به همکاشت پیوستند و مشارکت آنها درحال افزایش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاشت با حمایت دانشجویان و هنرمندان آغاز برگزار شد

همکاشت با حمایت دانشجویان و هنرمندان آغاز برگزار شد