مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 12:002021-02-24دانش

دانشگاه پیام نور مجری برگزاری کلاس های الکترونیکی دانشجویان علوم پزشکی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه پیام نور، محمدرضا زمانی رییس دانشگاه پیام نور در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری با دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به زیرساخت های غنی در زمینه آموزش الکترونیکی گفت: - تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه های پیام نور و علوم پزشکی ایران برای برگزاری کلاس های الکترونیکی امضا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه پیام نور، محمدرضا زمانی رییس دانشگاه پیام نور در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری با دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به زیرساخت های غنی در زمینه آموزش الکترونیکی گفت: تا قبل از کرونا حدود 15 درصد دروس و 30 درصد آزمون ها در دانشگاه پیام نور به صورت الکترونیکی برگزار می شد ولی مسائل اخیر باعث شد که دروس و آزمون ها هر دو 100 درصد الکترونیکی شوند.

رییس دانشگاه پیام نور افزود: اکنون این دانشگاه در زمینه آموزش الکترونیکی به عنوان برند شناخته شده و همین بستر باعث شده که بتوانیم به دیگر دانشگاه های کشور خدمات مورد نیاز آنها را در این زمینه ارائه دهیم.

وی با عنوان اینکه امضای این تفاهم نامه می تواند ثمرات بسیار خوبی درپی داشته باشد، اظهار داشت: دانشگاه پیام نور در تمامی حوزه های آموزشی، پژوهشی و فناوری اطلاعات تمام قد در خدمت دانشگاه علوم پزشکی خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه پیام نور مجری برگزاری کلاس های الکترونیکی دانشجویان علوم پزشکی می شود

دانشگاه پیام نور مجری برگزاری کلاس های الکترونیکی دانشجویان علوم پزشکی می شود