مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 11:352021-02-24اقتصادي

رسانه ها نقش مهمی در توسعه بخش کشاورزی چهارمحال و بختیاری دارند


رییس جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: رسانه ها نقش مهمی در توسعه بخش کشاورزی چهارمحال و بختیاری دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عطا الله ابراهیمی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: بهره گیری از موضوعات نوین در بخش کشاورزی بر اساس اولویت می تواند زمینه برای تبلیغ و معرفی فرصت های سرمایه گذاری در این بخش را فراهم کند.

وی به ضرورت تغییر هرم سنی در بخش کشاورزی اشاره کرد و گفت: با استفاده از رسانه ملی و ظرفیت های فضای مجازی می توان هرم سنی بخش کشاورزی را تغییر داد و باعث ورود ایده های نو و تزریق نیروی جوان و خلاق به این بخش شد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان با بیان اینکه هدف عمده ساخت و تولید برنامه های حوزه کشاورزی در شبکه های تلویزیونی باید انتقال دانش فنی به کشاورزان باشد، اظهار داشت: با تغییر قالب ها و بهره گیری از روش های نوین در رسانه ملی و رسانه های مجازی تأثیر آن در بخش کشاورزی نمایان می شود.

ابراهیمی به تأثیر رسانه در توسعه و اشتغال زایی بخش کشاورزی اشاره کرد و گفت: با هدفمند کردن برنامه ها، انتقال یافته های تحقیقاتی و تولید محتوای نوین در بخش کشاورزی در قالب های مختلف مانند مستند، آموزشی و … نه تنها دانش آموختگان رشته کشاورزی بلکه سایر جوانان را به سمت فعالیت در عرصه کشاورزی هدایت می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها نقش مهمی در توسعه بخش کشاورزی چهارمحال و بختیاری دارند

رسانه ها نقش مهمی در توسعه بخش کشاورزی چهارمحال و بختیاری دارند