مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 11:252021-02-24پزشكي

شناسایی 2 مورد کرونای جهش یافته «انگلیسی » در آذربایجان غربی


رییس دانشگاه علوم پزشکی و رییس قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونای آذربایجان غربی از شناسایی دو مورد کرونای جهش یافته در استان خبرداد.

- شناسایی 2 مورد کرونای جهش یافته انگلیسی در آذربایجان غربی ایسنا/آذربایجان غربی رییس دانشگاه علوم پزشکی و رییس قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونای آذربایجان غربی از شناسایی دو مورد کرونای جهش یافته در استان خبرداد.

دکتر جواد آقازاده در خصوص این ویروس جهش بافته گفت : اولین مورد در تاریخ 5 اسفند ماه سالجاری در خانم 48 ساله مسافر ورودی تبعه ایران از مرز تمرچین پیرانشهر و دومین مورد در تاریخ 6 اسفندماه در یک کارگر 30 ساله اهل خوزستان شاغل در یکی از واحدهای صنعتی ارومیه شناسایی شدند.

وی افزود: اولین مورد در طی غربالگری از مسافرین ورودی به کشور و دومین مورد توسط مرکز 16 ساعته کشف و شناسایی شدند.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان وی اضافه کرد: کلیه افراد در تماس نزدیک با این بیماران شناسایی، مراقبت و غربالگری گردیدند و تمامی اقدامات بهداشتی در راستای کنترل و جلوگیری از انتشار بیماری انجام گرفته است.

دکتر آقازاده ضمن ابراز نگرانی شدید از گردش ویروس جهش یافته انگلیسی در کشور و استان که قابلیت انتشار، سرایت و مرگ و میر بالایی دارد بر رعایت هر چه بیشتر و مستمر پروتکل های بهداشتی برای پیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 2 مورد کرونای جهش یافته «انگلیسی » در آذربایجان غربی

شناسایی 2 مورد کرونای جهش یافته «انگلیسی » در آذربایجان غربی