مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 10:152021-02-24دانش

دانشگاه پیام نور مجری کلاس های مجازی دانشگاه علوم پزشکی ایران شد


با امضای تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه پیام نور و علوم پزشکی ایران؛ دانشگاه پیام نور مجری برگزاری کلاس های الکترونیکی دانشجویان این دانشگاه علوم پزشکی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحدود 15 درصد دروس و 30 درصد آزمون ها در دانشگاه پیام نور به صورت الکترونیکی برگزار می شد ولی مسائل اخیر باعث شد که دروس و آزمون ها هر دو به 100 درصد الکترونیکی برسند.

وی افزود: اکنون دانشگاه پیام نور در زمینه آموزش الکترونیکی به عنوان برند شناخته شده و همین بستر باعث شده که بتوانیم به دیگر دانشگاه های کشور خدمات مورد نیاز آنها را در این زمینه ارائه دهیم.

رییس دانشگاه پیام نور با عنوان اینکه امضای این تفاهم نامه در این ایام می تواند ثمرات بسیار خوبی در پی داشته باشد، اظهار داشت: دانشگاه پیام نور در تمامی حوزه های آموزشی، پژوهشی و فناوری اطلاعات تمام قد در خدمت دانشگاه علوم پزشکی ایران خواهد بود چرا که این دانشگاه متعلق به مردم است و هر کمکی به دانشگاه علوم پزشکی، خدمت به مردم خواهد بود.

دکتر جلیل کوهپایه زاده رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران نیز با تاکید بر لزوم اجرای تفاهم نامه از سوی طرفین بعد از امضا گفت: ظرفیت های دانشگاه پیام نور در حوزه آموزش مجازی بسیار مطلوب است و دغدغه دانشگاه علوم پزشکی ایران با بهره مندی از این ظرفیت مرتفع خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه پیام نور مجری کلاس های مجازی دانشگاه علوم پزشکی ایران شد

دانشگاه پیام نور مجری کلاس های مجازی دانشگاه علوم پزشکی ایران شد