مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 10:052021-02-24دانش

برگزاری دوره جامع لمینیت های سرامیکی با آموزش دنتال فتوگرافی در تبریز


رییس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی از برگزاری دوره آموزشی جامع لمینیت های سرامیکی با آموزش دنتال فتوگرافی با مشارکت جهاددانشگاهی تهران و تبریز خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی از برگزاری دوره آموزشی جامع لمینیت های سرامیکی با آموزش دنتال فتوگرافی با مشارکت جهاددانشگاهی تهران و تبریز خبر داد.

دکتر جعفر محسنی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه این دوره امروز با حضور حدود 30 نفر و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد، افزود: مدرسان این دوره، از جهاددانشگاهی تهران و اعضای هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی انتخاب شده است.

وی با اشاره به اینکه این دوره برای اولین بار در تبریز برگزار می شود، اضافه کرد: برگزاری این دوره های جامع در تبریز تداوم خواهد داشت و علاقه مندان جهت کسب اطلاع بیشتر به معاونت آموزشی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی مراجعه کنند.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه حجم دانشجویان و اساتید در سیستم آموزشی کشور به گونه ای است که در برخی موارد به ویژه در حوزه کلینیک ها، گاه فرصت کافی برای آموزش ها وجود نداشته و یا نمی توانند فرصت زیادی برای برخی حوزه ها اختصاص دهند، از این رو این دوره ها برگزار می شود تا علاقه مندان، آموزش های لازم را فرا بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوره جامع لمینیت های سرامیکی با آموزش دنتال فتوگرافی در تبریز

برگزاری دوره جامع لمینیت های سرامیکی با آموزش دنتال فتوگرافی در تبریز