مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 10:052021-02-24دانش

700 عنوان محتوای الکترونیکی دروس رشته­ های علوم پزشکی تهیه شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه علوم پزشکی مجازی در جدیدترین گزارش خود از سامانه آرمان آموزش رایانه ای ملی انبوه و نوین اعلام کرد بیش از 700 عنوان محتوای الکترونیکی از دروس رشته های گروه علوم پزشکی با همکاری اعضای هیئت علمی همه دانشگاه­ .

- بیش از 700 عنوان محتوای الکترونیکی از دروس رشته های گروه علوم پزشکی بر روی سامانه آرمان دانشگاه علوم پزشکی مجازی قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه علوم پزشکی مجازی در جدیدترین گزارش خود از سامانه آرمان آموزش رایانه ای ملی انبوه و نوین اعلام کرد بیش از 700 عنوان محتوای الکترونیکی از دروس رشته های گروه علوم پزشکی با همکاری اعضای هیئت علمی همه دانشگاه­ ها و دانشکده­ های علوم پزشکی و دبیرخانه های شورای آموزش تخصصی بر آرمان قرار گرفت.

یکی از رویکردهای نوین آموزش مجازی که در همه جهان به ویژه کشورهای پیشرفته مورد توجه خاص قرار گرفته موکس ­ها (MOOCs) هستند که دستیابی به عدالت آموزشی به معنی واقعی آن را محقق ساخته اند و توسط کنسرسیومی از دانشگاه ها و مراکز علمی معتبر ارائه می ­شوند.

موکس کشوری آرمان به عنوان اولین موکس ­های استاندارد کشور با همکاری کلیه دانشگاه­ ها و دانشکده های علوم پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی مجازی طراحی و ارائه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

700 عنوان محتوای الکترونیکی دروس رشته­ های علوم پزشکی تهیه شد

700 عنوان محتوای الکترونیکی دروس رشته­ های علوم پزشکی تهیه شد