مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 09:252021-02-24پزشكي

موسوی: پیک سوم کرونا را پُشت سر گذاشتیم/ 2400 فوتی ناشی از کرونا در مازندران


رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی با تاخیر نسبت به سایر استان ها وارد پیک سوم شده و در حال عبور از آن هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سیدعباس موسوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ورود استان مازندران به پیک سوم درمان بوده اند.

موسوی تصریح کرد: 2هزار و 270 نفر به نیروهای دانشگاه در حوزه سلامت در ایام کرونا اضافه شدند.

وی ادامه داد: نزدیک به 130 میلیارد تومان اقلام حفاظت فردی هزینه شده و در این مدت 776 تخت اضافه شده که 200 تخت آی سی یو بوده است.

موسوی در ارتباط با اقدامات انجام شده برای توسعه مراکز درمانی استان، گفت: 26 هزار و 680 متر به فضای درمانی استان طی یک سال گذشته اضافه شده است و نزدیک 19 هزار و 280 متر دیگر را در دستور کار داریم.

وی با اعلام اینکه همه تلاش شده است که پرداختی ها در این مدت به موقع انجام شود، افزود: فاصله پرداختی زیاد بوده و در این مدت نزدیک 16 پرداختی داشتیم و عقب ماندگی ها را جبران کردیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اعلام اینکه کرونا باعث افت درآمد مراکز درمانی شده است، گفت: بسیاری از کارهای معمول ما تعطیل شده و برای مراکز درمانی کاهش پیدا کرده که نزدیک 42 درصد کاهش درآمد اتفاق افتاده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسوی: پیک سوم کرونا را پُشت سر گذاشتیم/ 2400 فوتی ناشی از کرونا در مازندران

موسوی: پیک سوم کرونا را پُشت سر گذاشتیم/ 2400 فوتی ناشی از کرونا در مازندران