مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 08:552021-02-24پزشكي

درخواست رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از مردم سی سخت


رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: با توجه به زلزله سی سخت احتمال ابتلای مردم این شهرستان به کووید 19 بسیار زیاد است بنابراین باید در رفت و آمد ها و میزان رعایت دستورالعمل های بهداشتی احتیاط بیشتری انجام شود و مردم این شهرستان از حضور در تجمعات بپرهیزند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، پرویز یزدانپناه اظهار کرد: هم اکنون126 بیمار در بیمارستان های معین کرونا ی استان بستری بوده که از این تعداد 42 نفر مبتلای قطعی و 13 نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه متاسفانه 440 نفر از هم استانی های جان خود را بر اثر کرونا از دست داده اند افزود: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون24 هزارو 694 مورد گزارش شده است.

وی ادامه داد: از  هزار و 117 جواب نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج، حدود 10 درصد موارد مثبت بودند و بیشترین موارد مثبت مربوط به شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه و گچساران است.

یزدانپناه بیان کرد: با توجه به زلزله سی سخت احتمال ابتلای مردم این شهرستان به کووید 19 بسیار زیاد است بنابراین باید در رفت و آمد ها و میزان رعایت دستورالعمل های بهداشتی احتیاط بیشتری انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از مردم سی سخت

درخواست رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از مردم سی سخت