مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 08:452021-02-24اجتماعي

تخصیص بودجه ویژه برای جبران عقب ماندگی های سرانه آموزشی البرز


مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با اشاره به مهاجر پذیر بودن البرز و نرخ رشد دانش آموزی استان، گفت: طی چندین نشست متعدد با وزیر آموزش و پرورش و بررسی شرایط استان البرز، - سالار قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: طی روزهای آتی با حضور وزیر آموزش و پرورش در البرز تفاهم نامه سه جانبه ای بین این وزارت خانه، جامعه خیرین مدرسه ساز کشور و استانداری البرز برای حل مشکل کمبود فضاهای آموزشی استان منعقد خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز بیان کرد: با انعقاد این تفاهم نامه اعتبارات ویژه ای برای شروع پروژه های جدید آموزشی در استان و تخصیص اعتبار برای اتمام پروژه های نیمه تمام و در دست اقدام صورت خواهد گرفت.

این مقام مسؤول ضمن تأکید بر اینکه همت بزرگ و اراده قوی برای رفع کمبود فضای آموزشی البرز شکل گرفته است، تصریح کرد: در پی سفر هفته گذشته به استان البرز و شرکت در جلسه شورای آموزش و پرورش استان، موضوع کمبود فضاهای آموزشی مطرح شد، در ادامه این مهم نشست تخصصی با وزیر آموزش و پرورش برگزار شد و پس از بررسی دقیق مسائل تصمیمات جدی و کارساز اتخاذ شد.

قاسمی با بیان اینکه طی نشست تخصصی که اخیرا در محل وزارتخانه برگزار شد کمبود سرانه آموزشی در نواحی یک تا چهار کرج مورد بررسی قرار گرفت،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص بودجه ویژه برای جبران عقب ماندگی های سرانه آموزشی البرز

تخصیص بودجه ویژه برای جبران عقب ماندگی های سرانه آموزشی البرز