مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 08:452021-02-24سياسي

اعمال محدودیت تردد در گردنه تاراز و کارون 4


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: طبق محدودیت های هوشمند کرونایی، نباید به خودروهای شخصی اجازه خروج از شهرهای قرمز داده شود، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: طبق محدودیت های هوشمند کرونایی، نباید به خودروهای شخصی اجازه خروج از شهرهای قرمز داده شود، همچنین در گردنه تاراز و سد کارون چهار از ورود خودروهای غیربومی از استان های مجاور جلوگیری به عمل آید.

جعفر مردانی ششم اسفندماه در جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد پیشگیری و مقابله با وبروس کرونا با تاکید بر اینکه ویروس جهش یافته در حدود 10 استان کشور مشاهده شده است، اظهار کرد: وضعیت این ویروس بسیار نگران کننده است، متاسفانه در اکثر نقاط استان میزان رعایت پروتکل های بهداشتی کاهش یافته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: ویروس کرونای انگلیسی در استان های همجوار مانند اصفهان و خوزستان گزارش شده است، همچنین اکثر شهرستان های استان خوزستان در وضعت قرمز دارند، بنابراین این وضعیت برای استان در آینده نگرانی هایی را ایجاد می کند.

وی تاکید کرد: اگر کرونای انگلیسی جدی گرفته نشود، در روزهای منتهی به سال نو با شرایط بحرانی مواجه می شویم، تقاضامندیم مردم در این ایام تن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال محدودیت تردد در گردنه تاراز و کارون 4

اعمال محدودیت تردد در گردنه تاراز و کارون 4