مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 08:252021-02-24سياسي

شماره 104 فصلنامه «فقه» منتشر شد


یکصد و چهارمین شماره فصلنامه علمی پژوهشی «فقه» به همت پژوهشکده فقه و حقوق و اداره نشریات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی منتشر شد.

- یکصد و چهارمین شماره فصلنامه علمی پژوهشی فقه به همت پژوهشکده فقه و حقوق و اداره نشریات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازنمایه شد.

تقدم سند بر شهادت با محوریت نقد ادله مخالفان نوشته عبدالعظیم خروشی و فرزاد دهقانی، بازخوانی مستندات فقهی در باب شرط تساوی محل در قصاص دندان اثر علی محمدیان و محمد رخشانی و محمدتقی فخلعی، بررسی فقهی و حقوقی عدالت به عنوان مبنای حقوق نسل های آینده به قلم مهدی فیروزی و نقد و تحلیل مبانی فقهی بخش اخیر ماده 662 قانون مجازات اسلامی دیه آلت تناسلی عنین اثر صدیقه حاتمی از جمله مقالات این شماره است.

همچنین بررسی جایگاه مصلحت ، در فقه مذاهب با رویکرد حلّ مصالح متعارض در اصل تکلیف نوشته سیدابوالحسن نواب و اسدالله رضایی، جرم انگاری از منظر فقه نظامات به قلم اردوان ارژنگ، نقدی بر انگاره مشهور فقیهان امامیه و قانون مدنی در باب شروط محدودکننده عقد رهن اثر سعید سیاه بیدی کرمانشاهی و مُتفرّداتِ فقهی میرداماد (ره) نوشته سیدمجتبی میردامادی از دیگر مطالبی می باشد که در این شماره منتشر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شماره 104 فصلنامه «فقه» منتشر شد

شماره 104 فصلنامه «فقه» منتشر شد