مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 07:552021-02-24سياسي

شماره جدید ماهنامه «فکه» منتشر شد


دویست و چهاردهمین شماره ماهنامه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی «فکه» از سوی مؤسسه فرهنگی هنری جنات فکه ویژه اسفند ماه 99 منتشر شد.

- دویست و چهاردهمین شماره ماهنامه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی فکه از سوی مؤسسه فرهنگی هنری جنات فکه ویژه اسفند ماه 99 منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این شماره از ماهنامه فکه به پرونده ویژه شهید مدافع حرم سردار احمد مجدی پرداخته است و در آن عناوینی از جمله لاله ای از شهر هزار شهید ، رزمنده ای با لباس سپید؛ مصاحبه با فرزند شهید احمد داستانی اولین شهید سلامت در تهران ، تزویری از جنس دموکرات؛ نگاهی به تحولات اخیر آمریکا و تأثیر آن بر ایران و دستپخت مشترک لورین و ریپورتر؛ بررسی چرایی و چگونگی انتخاب رضاخان از سوی انگلستان برای کودتای سوم اسفند نشر یافته است.

از دیگر مطالب این ماهنامه می توان به صبح، روشنی، امید ، نام های ماندگار ، عقاب پرشکسته ، شگفتی یک معجزه ، پدافند غیرعامل ، وزنه انقلاب ، ضمانت انقلاب ، آن روح نورانی ، تو را می بینم ، این رفیقم که می بینی.

، لبخند بزن برادر! ، همه جانم ، یار همیشگی من ، جای شهدا خالی و مثل پدر اشاره کرد.

ماهنامه فکه از سوی مؤسسه فرهنگی هنری جنات فکه به مطالبی مربوط به انقلاب اسلامی، دوران هشت سال دفاع مقدس و زندگینامه و سیره شهدا می پردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شماره جدید ماهنامه «فکه» منتشر شد

شماره جدید ماهنامه «فکه» منتشر شد