مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 07:452021-02-24حوادث

«رانندگی تهاجمی و حرکات مخاطره آمیز» ویژگی رانندگان پرخطر پایتخت


کارشناس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت گفت: رانندگان پرخطر جوانان بازه سنی 30 تا 40 ساله هستند که با حرکات مخاطره آمیز تخلفات و تصادفات را رقم می زنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سرهنگ رابعه جوانبخت کارشناس تصادفات آشنا هستند.

وی افزود: رانندگان پر خطر خشم خود را کنترل نکرده و تمایل زیادی به انجام حرکات مخاطره آمیز داشته و به خاطر رانندگی و رفتارهای پر خطری که دارند تخلفات و تصادفات بیشتری را از آنها شاهد هستیم.

  کارشناس تصادفات تصریح کرد : بررسی آمارها حاکی از آن است که گروه رانندگان پر خطر جوان و میانگین سنی بین 30 تا 40 سال بوده و بیشترین و پر خطر ترین رانندگان همین طیف سنی هستند و رانندگان با گروه سنی 40 به بالا با یک اختلاف خیلی زیاد و فاصله دار در رتبه بعدی قرار دارند.

وی افزود: این آمار نشان می دهدکه در واقع رانندگان پر خطر شهر تهران همان رانندگان جوان هستند که میل زیادی به رانندگی تهاجمی و یا ماجراجویی داشته و هیجان طلبی خاصی در رانندگی دارند.

جوانبخت اعلام کرد: متاسفانه بیشترین آمار تصادفات در معابر بزرگراهی  و همان جایی است که با روحیه جوانان و سرعت بالای آن ها تناسب دارد.

کارشناس پلیس راهور افزود: ما شاهد تصادفات فوتی و جرحی سنگینی در معابر بزرگراهی شهر تهران هستیم چرا که این افراد می خواهند حرکات م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«رانندگی تهاجمی و حرکات مخاطره آمیز» ویژگی رانندگان پرخطر پایتخت

«رانندگی تهاجمی و حرکات مخاطره آمیز» ویژگی رانندگان پرخطر پایتخت