مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 07:452021-02-24سياسي

برگزاری پویش «مسجد؛ کانون مهر علوی» برای کمک به زلزله زدگان


مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد استان گیلان گفت: پویش «مسجد؛ کانون مهر علوی» به منظور کمک به زلزله زدگان سی سخت برگزار می شود.

- رشت- مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد استان گیلان گفت: پویش مسجد؛ کانون مهر علوی به منظور کمک به زلزله زدگان سی سخت برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدعلی رضوانی نژاد با اشاره به پویش مسجد؛ کانون مهر علوی ، گفت: یکی از مهمترین مراکزی که در بحران ها و حوادث غیر مترقبه همیشه پای کار است و به ساماندهی نیروها و جمع آوری کمک های مردمی می پردازد مسجد است.

رضوانی نژاد با اشاره به اینکه ما شاهد هستیم که مساجد استان گیلان با کمک خیرین در شرایط سخت کرونایی پناهگاه و حامی اقشار مستضعف و نیازمند جامعه بودند، ادامه داد: امروز نیز در پویش مسجد؛ کانون مهر علوی که با هدف اطلاع رسانی از فعالیت های مساجد در کمک به مناطق زلزله زده سی سخت و همزمان با ولادت حضرت علی (ع) شکل گرفت، مشارکت کرده و با جمع آوری مساعدت های نقدی و غیر نقدی مردم نوع دوست به کمک مردم شریف سی سخت و روستاهای اطراف خواهند شتافت.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایطی که شیوع ویروس کرونا و سردی هوا به وجود آورده، مردم مناطق زلزله زده در وضعیت سختی قرار دارند، باید به کمک آنان بشتابیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری پویش «مسجد؛ کانون مهر علوی» برای کمک به زلزله زدگان

برگزاری پویش «مسجد؛ کانون مهر علوی» برای کمک به زلزله زدگان