مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 07:402021-02-24دانش

مخالفت خود برای برگزاری آزمون دکتری 1400 را ثبت کنید + لینک


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با شیوع بیماری کرونای انگلیسی و هشدار های مسئولان بهداشت و درمان کشور، جمع کثیری از داوطلبان آزمون دکتری 1400 خواهان تعویق برگزاری این آزمون هستند و اقدام به راه اندازی کمپین ها و همچنین ارسال نامه به مسئولان .

- مخالفت خود برای برگزاری آزمون دکتری 1400 را ثبت کنید + لینک اگر شما مخالف برگزاری کنکور دکتری 1400 در روز 15 اسفندماه هستید، به کمپین مخالفان بپیوندید تا صدای شما به گوش مسئولان برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با شیوع بیماری کرونای انگلیسی و هشدار های مسئولان بهداشت و درمان کشور، جمع کثیری از داوطلبان آزمون دکتری 1400 خواهان تعویق برگزاری این آزمون هستند و اقدام به راه اندازی کمپین ها و همچنین ارسال نامه به مسئولان مختلف از نمایندگان مجلس گرفته تا وزارت علومی ها و ستاد کرونا کرده اند.

بعنوان مثال داوطلبان نامه ای به ابراهیم خدایی، رییس سازمان سنجش آموزش کشور مبنی بر تعویق کنکور دکتری 1400 را تنظیم و تاکنون عده ای از داوطلبان مخالفت برگزاری آزمون در این روز های حساس کرونایی، آن را امضا کرده اند.

شما هم اگر خواهان تعویق برگزاری کنکور دکتری 1400 هستید امضای خود را در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت خود برای برگزاری آزمون دکتری 1400 را ثبت کنید + لینک

مخالفت خود برای برگزاری آزمون دکتری 1400 را ثبت کنید + لینک