مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 07:102021-02-24دانش

رفع اشکالات موجود در سامانه های آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد


مشاور برنامه ریزی راهبردی رییس دانشگاه آزاد با اشاره به بعضی اشکالات موجود در سامانه های آموزشی و پژوهشی دانشگاه گفت: با هماهنگی متخصصین این سامانه ها در حال عیب یابی و جاگذاری سیستم هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازارسال می شود و مورد توجه ایشان قرار می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: پرهزینه بودن، لختی، انعطاف ناپذیری و تمرکز بیش از حد از ویژگی های سازمان مدیریت گذشته دانشگاه بود که زیر سایه سنگین نظم حاصل از بروکراسی آهنین بین واحدها و سازمان مرکزی پنهان شده بود.

مشاور برنامه ریزی راهبردی رییس دانشگاه آزاد گفت: اضافه کردن مأموریت ها و فعالیت های سیستم هر روز به پیچیدگی و سنگینی سازمان در تصمیم گیری می افزود و کوچک سازی ساختار در واحدها و سازمان مرکزی و سبک کردن بار نیروی انسانی در این سیستم بدون داشتن یک نظام هوشمند اطلاعاتی، نتیجه ای جز قفل شدن سیستم، به تأخیر افتادن امور، از دست رفتن فرصت ها و ایجاد چالش های بزرگ تر در پی نداشت.

وی افزود: تنها علاج راهبردی این چالش ها که در اثر ساختار تصمیم گیری غیر یکپارچه اما متمرکز مدیریت دانشگاه به وجود آمده بود، ایجاد هرچه سریع تر سامانه های یکپارچه داده ها و اطلاعات دانشگاه و متناسب سازی و هماهنگ کردن سازمان مدیریت دانشگاه با این سامانه ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع اشکالات موجود در سامانه های آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد

رفع اشکالات موجود در سامانه های آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد