مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 06:402021-02-24ورزشي

برگزاری نخستین دوره جشنواره عکس ورزش شهروندی


مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان ورزش شهرداری تهران از برگزاری نخستین دوره جشنواره عکس ورزش شهروندی در دو بخش آماتور و حرفه ای خبر داد.

- مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان ورزش شهرداری تهران از برگزاری نخستین دوره جشنواره عکس ورزش شهروندی در دو بخش آماتور و حرفه ای خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، فرشید اسحاقی با بیان اینکه این جشنواره با هدف ترغیب بیشتر شهروندان به ورزش خانوادگی برگزار می شود، اظهار کرد: یکی از مهمترین راه های افزایش توان جسمی و مقابله با بیماری هایی چون کرونا، انجام منظم فعالیت بدنی بوده و ورزش خانوادگی می تواند نقش مهمی در تحقق این مهم داشته باشد.

به گفته وی، این جشنواره با مشارکت ادارات ورزش مناطق 22گانه تهران برگزار شده و شهروندان تهرانی می توانند، تصاویر ورزشی خود را در قالب های موبایلی و حرفه ای در محورهای بانوان، ورزش، سلامت ، کودکان، ورزش، سلامت ، سالمندان، ورزش، سلامت ، طبیعت، ورزش، سلامت ، خانواده، ورزش، سلامت و بازی های رایانه ای به پست الکترونیک سازمان ورزش شهرداری تهران به نشانی info.

varzesh@tehran.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نخستین دوره جشنواره عکس ورزش شهروندی

برگزاری نخستین دوره جشنواره عکس ورزش شهروندی