مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 16:452021-02-23اجتماعي

صدور محکومیت 6 ماه حبس برای متصدی یک واحد آلاینده در بهارستان


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهارستان، گفت: برای متصدی یک واحد آلاینده در شهرستان بهارستان حکم قطعی محکومیت به تحمل 6 ماه حبس تعزیری صادر شد.

- علیرضا فاضلی رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهارستان در گفت وگو با خبرنگار فارس در بهارستان، اظهار کرد: حکم محکومیت متصدی یک واحد آلاینده محیط زیست در شهرستان بهارستان به تحمل 6 ماه حبس صادر شد.

وی گفت: این واحد آلاینده به شکل غیرمجاز در زمینه جمع آوری، بازیافت، آسیاب و شستشوی پلاستیک در حال فعالیت بوده که به دلیل رهاسازی پساب خام و تصفیه نشده به محیط پیرامون و آلودگی خاک و منابع آب زیرزمینی  همچنین آلودگی هوا ناشی از ضایعات سوزی چندین نوبت اخطاریه زیست محیطی دریافت کرده که با بی توجهی  واحد به اخطاریه های ابلاغی و به دلیل حساسیت موضوع تهدید علیه بهداشت عمومی و خطر فوری برای محیط زیست و سلامت شهروندان متصدی واحد به جرم اقدام علیه بهداشت عمومی و آلایندگی محیط زیست به دادسرا معرفی شد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهارستان با اشاره به روند پیگری قضایی پرونده این واحد متخلف، بیان کرد: پس از اعلام جرم توسط این اداره، طی دستور قضایی نسبت به پلمب واحد اقدام شد که مسؤول مربوطه با بی توجهی و انجام فک پلمب غیرقانونی فعالیت خود را از سر گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور محکومیت 6 ماه حبس برای متصدی یک واحد آلاینده در بهارستان

صدور محکومیت 6 ماه حبس برای متصدی یک واحد آلاینده در بهارستان