مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 10:552021-02-23اقتصادي

راه اندازی تاکسی هوایی در فرودگاه اراک


خط تاکسی هوایی (ایرتاکسی) با سرمایه گذاری بخش خصوصی به زودی در فرودگاه اراک راه اندازی می شود و هواپیما تاکسی این طرح تا 600 کیلومتر پرواز دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، مدیر فرودگاه اراک سه شنبه 5 اسفند گفت: ظرفیت مسافر ایرتاکسی اراک برای هر سفر شهری هفت نفره پیش بینی شده و شهرهای استان مرکزی، تهران، اصفهان همدان و حتی استان های شمالی را تا 300 مایل پوشش می دهد.

در نشست اخیر ستاد توسعه هوانوردی عمومی، شرکت آرام متقاضی راه اندازی خط تاکسی هوایی در اراک شد و برای سرمایه گذاری در فرودگاه اراک اقدام کرده است.

رحیم حسین نسب افزود: در شرایط اقتصادی کنونی ورود به بازارهای جدید نیاز همه کسب وکارهای کوچک و بزرگ است و با توجه به همه گیری ویروس کرونا و تاثیر آن بر افت شدید درآمدهای صنعت هوانوردی راه اندازی تاکسی هوایی عاملی در سرعت بخشی به امور است.

وی درخصوص مزایای استفاده از تاکسی هوایی خاطرنشان کرد: استفاده از هواپیما در مسیرهای مختلف پرواز بدون استفاده از برنامه پروازی است که علاوه بر صرفه جویی در زمان و هزینه، نیازهای بخش های مختلف را پوشش می دهد و همچنین سرعت بالای حرکت، پرسنل اندک و بهره وری زیاد، مصرف سوخت پایین، انعطاف پذیری بالا و سوق دادن صنعت هوانوردی به همه مناطق کشور و منطقه، از جمله مزایای استفاده از این صنعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی تاکسی هوایی در فرودگاه اراک

راه اندازی تاکسی هوایی در فرودگاه اراک