مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 10:052021-02-23پزشكي

سن و جنس دو فاکتور مهم در ابتلا به کرونا


معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: طبق ارزیابی ها در سال گذشته، بیماری های قلبی و عروقی شایعترین علت مرگ و میر مردان در استان شناخته شد.

- ایسنا/کردستان معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: طبق ارزیابی ها در سال گذشته، بیماری های قلبی و عروقی شایعترین علت مرگ و میر مردان در استان شناخته شد.

ابراهیم قادری بدر گفت و گو با ایسنا با اشاره به اهمیت سلامت مردان، اظهار کرد: این مقوله در 2 دهه اخیر به عنوان بحران خاموش سلامت مورد توجه بین المللی گرفته است.

وی با بیان اینکه هفته ملی سلامت مردان ایران هر سال در اولین هفته اسفند ماه برگزار می شود، افزود: در سال جاری با توجه به شیوع کووید 19 در دنیا و شدت ابتلا و مرگ و میر بیشتر مردان نسبت به زنان هفته ملی سلامت مردان ایران با شعار همه گیری کرونا، توجه بیشتر به سلامت مردان برگزار می شود.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: هفته مذکور در شرایط همه گیری کووید 19 فرصت مناسبی است برای توجه بیشتر به سلامتی مردان به وسیله اطلاع رسانی و تلاش برای افزایش آگاهی مردان به موضوع سلامتی و تشویق مردان به مشارکت درتوسعه برنامه های بهداشتی پایه، ترغیب آنان به رعایت شیوه زندگی سالم و انجام مراقبت های به موقع در بیماری های زمینه ای است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سن و جنس دو فاکتور مهم در ابتلا به کرونا

سن و جنس دو فاکتور مهم در ابتلا به کرونا