مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 09:152021-02-23بين الملل

بایدن نسخه پیچیده تر ترامپ برای آزمون حق شهروندی آمریکا را لغو کرد


دولت واشنگتن تایید کرد، رییس جمهور آمریکا نسخه پیچیده تر دونالد ترامپ برای آزمون حق شهروندی این کشور را لغو کرده چرا که این نگرانی وجود دارد که چنین امری ممکن است به شکل غیرعامدانه موانع بالقوه ای برای ادغام در جامعه به وجود آورد.

- دولت واشنگتن تایید کرد، رییس جمهور آمریکا نسخه پیچیده تر دونالد ترامپ برای آزمون حق شهروندی این کشور را لغو کرده چرا که این نگرانی وجود دارد که چنین امری ممکن است "به شکل غیرعامدانه موانع بالقوه ای برای ادغام در جامعه به وجود آورد.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه دیلی میل، در اطلاعیه سیاسی که توسط اداره خدمات شهروندی و مهاجرت آمریکا ارسال شده، آمده است که پس از 19 آوریل نسخه 2020 تایید شده توسط دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق آمریکا برای آزمون حق شهروندی دیگر استفاده نخواهد شد و در عوض دولت جو بایدن، رییس جمهور کنونی آمریکا از نسخه 2008 برای این آزمون استفاده خواهد کرد.

دولت ترامپ در تاریخ اول دسامبر 2020 از یک آزمون 20 سوالی رونمایی کرد که متقاضیان باید برای کسب شهروندی آمریکا به 12 سوال آن پاسخ صحیح می دادند.

آزمون قبلی تنها 10 سوال داشت و باید به شش سوال آن پاسخ صحیح داده می شد.

به طور کلی، نسخه 2020 این آزمون برگرفته از 128 سوالات مدنی احتمالی بود در حالی که نسخه 2008 این آزمون برگرفته از 100 سوال ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن نسخه پیچیده تر ترامپ برای آزمون حق شهروندی آمریکا را لغو کرد

بایدن نسخه پیچیده تر ترامپ برای آزمون حق شهروندی آمریکا را لغو کرد