مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 07:452021-02-23سياسي

جشنواره ملی اعتکاف دانشگاهیان باید به فرصتی برای ترویج معنویت تبدیل شود


رییس نهاد در دانشگاه ها در مراسم رونمایی از پوستر جشنواره ملی اعتکاف دانشگاهیان گفت: خیلی فرصت ها و ظرفیت ها در فضای مجازی برای ترویج جریان معنویت وجود دارد و ما باید این جشنواره را به یک فرصت برای ترویج معنویت تبدیل کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس حجت الاسلام رستمی رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در مراسم رونمایی از پوستر جشنواره ملی اعتکاف دانشگاهیان گفت: خدا را شاکریم که به برکت انقلاب اسلامی و نظام پر افتخار اسلامی آثار مختلفی به عنوان برکات این نظام و انقلاب در جامعه متولد شده که یکی از مهمترین آثار  احیای دین است که با حضور دین در قلب جامعه به ویژه جوانان اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: علیرغم همه القائات فراوان که در رابطه با گریز از دین یا ترویج انحرافات ادیان و مذاهب انحرافی وجود دارد ولی ما شاهد تجلی عظیم دین در ابعاد مختلف زندگی انسانی بودیم و این چیزی است که ما در غرب از آن خاطره ای نداریم.

رستمی با اشاره به گرایش عظیم مردم به دین داری گفت: با افتخار هم می گوییم جوانان دانشگاهی در این عرصه و هر عرصه معنوی پیشرو بودند.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها تاکید کرد: اعتکاف در کشور قبلاً  محدود و محصور و در گوشه ای از حوزه ها اتفاق می افتاد ولی الان به یک جریان عم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره ملی اعتکاف دانشگاهیان باید به فرصتی برای ترویج معنویت تبدیل شود

جشنواره ملی اعتکاف دانشگاهیان باید به فرصتی برای ترویج معنویت تبدیل شود