مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 06:352021-02-23سياسي

اعتکاف سال جاری برگزار نمی شود/برنامه هیئت ها برای آزادی زندانیان


مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه امسال مراسم اعتکاف برگزار نمی شود، گفت: هیئت های شهر بیرجند به موضوع آزادی زندانیان غیر عمد در این ایام ورود پیدا خواهند کرد.

- حجت الاسلام احمد رضایی در گفت وگو با نباید برنامه های معنوی ما را تعطیل بلکه تنها سبک انجام آن تغییر دهد، بیان کرد: از طرف دیگر ما میلاد امام علی (ع)، عید مبعث و اعیاد شعبانیه را در پیش رو داریم و امیدواریم در این ایام متولیان مساجد و هیئت های مذهبی نسبت به فضاسازی شهر اقدام کنند.

طرح هر هیئت متولی آزادی یک زندانی اجرا می شود رضایی ادامه داد: بر اساس دستورالعمل های ستاد ملی مقابله با کرونا هیئت های مذهبی با رعایت پروتکل های بهداشتی در حد یک ساعت اجازه اجرای برنامه را دارند و در شهرهایی که هوا مطلوب است آن را در فضای باز برگزار کنند.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه هایی که در ایام ماه مبارک رجب و شعبان با همکاری هیئت های مذهبی پیگیری خواهیم کرد بحث آزادی زندانیان غیرعمد است، گفت: این برنامه با شعار هر هیئت متولی آزادی یک زندانی برگزار می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی اظهار کرد: در این برنامه هزینه هایی که هیئت های مذهبی سال های قبل صرف برگزاری جشن ها و مراسم های مختلف در این ایام می کردند برای آزادی زندانیان غیر عمد صرف خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتکاف سال جاری برگزار نمی شود/برنامه هیئت ها برای آزادی زندانیان

اعتکاف سال جاری برگزار نمی شود/برنامه هیئت ها برای آزادی زندانیان