مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 04:352021-02-23اجتماعي

آزادسازی 213 هکتار از حاشیه رودخانه های اصفهان


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: حفاظت از رودخانه های استان انجام شده است و در کل 213 هکتار با همکاری 62 گروه گشت و نظارت آب منطقه ای آزادسازی شده است.

- منصور شیشه فروش امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه محدوده هایی از استان در نواحی جنوب غربی دارای رودخانه های دائمی است، اظهار داشت: اکثر مناطق استان در بر گیرنده مسیر های کوچک و بزرگ رودخانه هستند و حدود 3 هزار کیلومتر از رودخانه های استان نیازمند تعیین حریم بستر هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه با توجه به پیش بینی های بارش باران در اسفند ماه، جلسه ستاد پیشگیری و کنترل سیل برگزار شد و پیش بینی های لازم در این زمینه انجام شد، افزود: 3 هزار کیلومتر طول رودخانه های استان است و حدود 2 هزار و 100 کیلومتر از این رودخانه ها حریم بستر آن ها انجام شده و 680 کیلومتر دیگر در حال مطالعه است، مطالعات تعیین حریم بستر رودخانه ها از دخل و تصرف های غیرقانونی به رودخانه ها و پیشگیری از سیل کمک می کند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اینکه در مطالعات مرحله دوم مکان های عبوری از مناطق جمعیتی و اراضی کشاورزی که بازه های سیل خیز دارند و مورفولوژی رودخانه در حال تغییر است اصلاح مسیر، لایروبی و دیواره سازی انجام می شود، گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی 213 هکتار از حاشیه رودخانه های اصفهان

آزادسازی 213 هکتار از حاشیه رودخانه های اصفهان