مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 18:502021-02-22اقتصادي

تصویب بیش از 1800 میلیارد ریال اعتبار برای حل مشکلات شهرستان بجنورد


استاندار خراسان شمالی در ادامه سفرهای شهرستانی خود اینبار با حضور در روستای بدرانلو به بررسی مسائل و مشکلات شهرستان بجنورد پرداخت که ارمغان آن تصویب افزون بر 180 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل و بهره برداری از 49 پروژه در این شهرستان بود.

- ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی در ادامه سفرهای شهرستانی خود اینبار با حضور در روستای بدرانلو به بررسی مسائل و مشکلات شهرستان بجنورد پرداخت که ارمغان آن تصویب افزون بر 180 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل و بهره برداری از 49 پروژه در این شهرستان بود.

محمدعلی شجاعی در نشست با اقشار مختلف مردم و بررسی مسائل و مشکلات شهرستان بجنورد، گفت: پروژه ها بر اساس اولویت در حوزه های مختلف مانند راه های روستایی، آبرسانی و.

در نظر گرفته شده است که 70 میلیارد تومان از محل اعتبارات توازن ملی، 33 میلیارد تومان اعتبارات استانی و 80 میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای پروژه های بخش خصوصی پیش بینی شده است.

وی افزود: بازسازی و توسعه حرم امامزاده عباس و توسعه مجموعه مفخم از جمله پروژه های مهم شهرستان بجنورد است که می تواند موجب تحول در حوزه های مذهبی، گردشگری و فرهنگی باشد.

شجاعی با تاکید بر اینکه پروژه ها برای تامین اعتبار و اجرا باید اولویت بندی شود، افزود: پروژه هایی که با تزریق اعتبارات اندک تکمیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب بیش از 1800 میلیارد ریال اعتبار برای حل مشکلات شهرستان بجنورد

تصویب بیش از 1800 میلیارد ریال اعتبار برای حل مشکلات شهرستان بجنورد