مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 17:502021-02-22اقتصادي

اختصاص 200 هزار هکتار از اراضی منطقه مایان به کشت کلزا


رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان شرقی گفت:علی رغم مشکلات پیش رو و با در نظر گرفتن پتانسیل های موجود، 200هکتار از اراضی منطقه مایان به کشت کلزا اختصاص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، شهرام شفیعی عصر امروز در نشست خبری که به مناسبت گرامیداشت روز مهندس در محل سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان شرقی برگزار شد با اشاره به راه اندازی مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی گفت: اعتبارات دولت برای ارائه خدمات فنی و مهندسی به تولیدکنندگان کافی نیست.

وی با اشاره به قانون افزایش بهره وری بخش کشاورزی ادامه داد: در این راستا برخی از تشکل ها اعم از منابع طبیعی، امور اراضی، کلینیک های گیاه پزشکی و… قانونمند شدند.

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان شرقی افزود: سازمان نظام مهندسی کشاورزی از سال 1380 با مصوبه مجلس و تأیید شورای نگهبان در سطح استان با 11 نفر و در سطح کشور با عضویت 15 نفر در حال فعالیت است.

شفیعی بیان کرد: سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان شرقی یک سازمان غیردولتی است که دارای 15 هزار نفر عضو حقیقی و 600 نفر عضو حقوقی در استان است.

وی با تأکید به اینکه نیازی به مراجعه حضوری صدور پروانه فعالیت برای واحدهای تولیدی جهاد کشاورزی نیست بیان کرد: متقاضیان برای صدور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 200 هزار هکتار از اراضی منطقه مایان به کشت کلزا

اختصاص 200 هزار هکتار از اراضی منطقه مایان به کشت کلزا