مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 13:202021-02-22سياسي

تغییر در میزان سود سالیانه سهام عدالت


مدیرکل دفتر امور استان های وزارت اقتصاد در مورد وضعیت سود سالانه سهام عدالت توضیح داد: از آنجایی که مدیریت سهام عدالت در روش غیر مستقیم در اختیار شرکت های استانی قرار می گیرد میزان سود سالانه مشمولان متناسب با عملکرد اعضای هیات مدیره خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نق از ایسنا، مدیرکل دفتر امور استان های وزارت اقتصاد ضمن تشریح نحوه پرداخت سود سالیانه سهام عدالت به مشمولان از این افراد تقاضا کرد ضمن ثبت نام در سامانه سجام در مجامع الکترونیکی شرکت های سرمایه گذاری استانی شرکت کنند.

سعید توتونچی، با اشاره به فرآیند آزادسازی سهام عدالت در اردیبهشت ماه سال جاری اظهار کرد: مطابق با ابلاغیه مقام معظم رهبری در نهم اردیبهشت ماه سال جاری و متعاقب درخواست رییس جمهور آزادسازی سهام عدالت صورت گرفت و دولت این فرآیند را به وزارت اقتصاد واگذار کرد.

وی با بیان اینکه تعداد مشمولان سهام عدالت 49 میلیون نفر است، گفت: در زمان آزادسازی انتخاب نحوه مدیریت سهام به مردم واگذار شد و مردم می توانستند یکی از دو روش مستقیم یا غیر مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کنند.

مدیرکل دفتر امور استان های وزارت اقتصاد ادامه داد: بر این اساس 19 میلیون نفر روش مستقیم و 30 میلیون نفر روش غیر مستقیم را برای مدیریت خود انتخاب کردند و بر این اساس این 30 میلیون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر در میزان سود سالیانه سهام عدالت

تغییر در میزان سود سالیانه سهام عدالت