مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 11:252021-02-22بين الملل

«فالح الفیاض» از معادله امنیتی جدید سه جانبه در شمال بغداد خبر داد


رییس سازمان الحشد الشعبی در بازدید از شهرستان «الطارمیه» در شمال بغداد از ایجاد یک معادله جدید امنیتی سه جانبه در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، فالح الفیاض رییس سازمان الحشد الشعبی عراق، امروز (دوشنبه) در بازدید از منطقه الطارمیه در شمال بغداد که روز شنبه شاهد درگیری تروریست های داعش با نیروهای امنیتی مشترک عراق بود، تصریح کرد که با عملیات قهرمانه اخیر در این شهرستان،  یک معادله امنیتی جدید سه جانبه شامل نیروهای الحشد الشعبی، نیروهای امنیتی و ساکنان این شهرستان ایجاد شد.

وی در حاشیه بازدید از شهرستان الطارمیه در گفت وگو با پایگاه اطلاع رسانی ها  اعلام آمادگی شود.

شنبه گذشته نیروهای هنگ الطارمیه وابسته به الحشد الشعبی  با شماری از تروریست های داعش در شهرستان الطارمیه در شمال بغداد درگیر شدند و طی آن چندین تروریست داعش کشته شدند و سه نیروی این هنگ شهید و دو نیروی دیگر مجروح شدند.

   گروه رسانه ای الاعلام الامنی با انتشار خبری درباره جزییات این درگیری اعلام کرد که  اطلاعات دقیقی از حضور یک گروه تروریستی در باغ های الطارمیه به دست آمده بود که یک نیروی مشترک از لشکر ششم ارتش عراق و الحشد العشائری به منطقه مورد نظر حمله کردند و با تروریست ها درگیر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«فالح الفیاض» از معادله امنیتی جدید سه جانبه در شمال بغداد خبر داد

«فالح الفیاض» از معادله امنیتی جدید سه جانبه در شمال بغداد خبر داد